Wednesday, April 20, 2011

iDEntiti aKu??

cam biasa aku buke blog aku nie n bace update dari blog yang follow...ermm..dah jadik rutin harian da...mmg suke mmbaca...nak buwat camne kan...hhaha...poyo giler aku nie... bukan stakat mmbaca.. aku gak suke tgok blog tu sndri...camne care korang susun blog korang...korang hias...kire sume aku tgok la...

yang aku prasan dalam bnyak2 blog yang aku bace nie...sume ade identiti tersndiri..uuhhh...aku pon termenung...lame la jugak..camne ngan blog aku nie...mesti kene ade gak orang kate identiti tuh...biar jadi lambang...huhu...dalam benak otak aku nie...perlu ke aku tukar..blog aku nie mcam jwang jer..haha...bagi aku la...jiwang+diri aku.. bukan der..haha... huhu...aku da set da dalam pale otak aku nie...ak kene tukar gak header aku nie...cuma masih mencari yang terbaek jew....mgkin xde da epal2 tuh..awek3 bleh la gune name tu kan...t la aku kene buat baru...huuhhh..da la amik mase lame nak buwat nie...orang baru katakan...susah2... p lau da mmang minat kan..msti buwat la.....bia la mase yang mnentu kan..dalam smggu nie ade la header baru dari aku nie...juz mikir ke name pe nak tarook kat blog aku nie...

pening2.....

No comments:

assalamualaikum...enjoy my blog k..tinggalkan jejak korang :)senang aku buru korang balik..hehe