Sunday, April 24, 2011

jam dah 2 pagi..ape yag aku ngarut nie..xpi ade benarnyer kan~~haha

aku tgok jam da pkul 2 pagi...p mate nie still xngantuk agy
ape la yang jadi kat aku nie...... lau nak ikotkan letih...
letih kijew pom belum ilang..asal time kijew jew mikir sedap gak leh balik tidow trus nie
kompem tidow terus lau ikotkan badan..p xjadi tdow lak...huhu
tangan lak asik merayap buke laptop
jalan2 bace blog wat ilang bosan yang mlanda diri nie...
tu je kijew hari2 dok buat..mate lak makin cerah ade la..
saat nie jari jemari aku makin ligat menekan keyboard laptop nie...
pakat maen tekan jew jari jemari aku nie..sambil mnum nescafe...
cari idea nak nulis blog nie..xde idea susah nak tlis...memang xtaw pe bende nak tulis kan???
enset lak da lame x berbunyi msej...ahhh lantak la sal enset tuh..da malas mikir sal enset2 tuh...
skunk mase aku cari duit..nak modify moto kesayangan aku lak..135LC..haha...bikin panas punyer moto..kasi kaler purple putih...da terbayang dlam otak aku nie nak modify camne moto nie..haha..tggu duit gaji bulan nie dulu..simpan unto moto aku nie...tetiber jew kuar citer sal moto lak??? haha.. dah tgan aku nie main taip jew je yang dok terlintas dalam otak nie..aku pom xpaham kenapa tgan aku main tekan jew keyboard nie..mulut senyap jew..telinga lak dok layan lagu jiwang...sejujur mana kata kata...sedap giler lagu nie..lau budak pompuan xlayan la lagu camnie..kate dworang lagu nie zaman tok nenek moyang mereka..."kitorang layan lagu korea...aaauuuuwwwww"

pe kejadah lagu korea tuh...camne la budak pompuan ske korea erk??? aku rase la tgok muke mamat korea yang poyo3 pastu terus minat...nsem la katekan..ade ke mamat korea kesah kat korang??? hahaha... xde pon kan...bukan kate satu percent...langsung xde...da tu korang gak gi nyanyi cam la pham bahse korea tu... mane la taw lagu tu kutuk korang k..korang lak sedap lak nyanyi...llaki pom ade gak yang mnat mmat korea...cam budak AF sorang nie...skali aitu aku g umah sedara aku..dworang tgok AF..aku pom tgok jela..xkan nak pegi umah orang pastu maen alih chanel sesuka aty kan...tgok2 punyer tgok ade la mamat sorang nie yang aku pom xkenal nyanyi lagu korea...wat de hell bro...da la pakai cam korea...pegi korea la...xyah dok nynyi kat sini..nyampah aku dgor..meluat....lau suruh mengaji??
     "ermm...pak3..nie huruf apa ya??..aaa   lllliifffff...bbbbbaaaa.....ttttaaaaaa.."
aku xde la kate kat korang...xpandai mengaji ke ape ker...juz pendapat aku..lau suara tu sedap sngat..ambil Quran n bace..tgok sedap ke x...nie lau dah nagji pom xbtol...tajwid tunggang langgang...xyah la bro...xyah gua kata.....gi duduk dalam gua tuntut ilmu dlu....

da byak aku mengarut malam nie..baek aku stop dulu sbelum jadi parah ...ti laen lak yang jadi..aku gak yang susah..sape2 jgan ambil ati yep...juz dari lelehan otak aku jew ne....xde kene mgena ngan hidup dan mati k...

*jangan marah aku yep kipas susah mati korean...haha

.

6 comments:

Zuwairi Rapi said...

aku suko post mu hok nih.. hehe

zulhaidi said...

ni la lau aku ngarut...haha

liyana nana ♥ said...

woo .. korea2 jgn main .. cte korea best lah edi .. xcye try la tgk . playful kiss .. :D

zulhaidi said...

edi layan citer korea??? haha..xkan.. xmungkin nana~~

liyana nana ♥ said...

oyap mat jiwang..haha

zulhaidi said...

jiwang bukan korea nana...jiwang ngan korea tu 2 dunia berbeza...hahaha..xkan ter'campur'...haha

assalamualaikum...enjoy my blog k..tinggalkan jejak korang :)senang aku buru korang balik..hehe