Wednesday, April 27, 2011

ketagih blog??

camne nak aku mulakan erk...
???
assalamualaikum wat kaki2 blogger yang aku rindui...haha
tetiber je aku pikir psal ape aku ade blog sndiri nie...
dulu time member aku ade blog sedap jugak la aku ktuk..
ape? kenapa? mengapa? siapa?
skarang?? aku lak kene tempias fenomena nie..

aku lihat ramai orang buat blog nie sebab nak abadikan kesah dworang...
macam diari la..xpi diari kan private punyer..
xpi lebih kurang la...yang lain nye cume blog nie kite kongsi rmai2..
mintak pendapat...mintak pandangan ...
orang kate .. segala2 lah...
hidup dengan blog nie ibarat isi dgan kuku..lau yang ade blog tu ..
time abis kelas ke...abis kijew ke...kompem buke blog...
camtu gak la yang trjadi kat aku nie...

aku buat blog ni bukan ape...
aku nie ske mmbace kesah idup orang...
ambil pengalaman orang n jadikan iktibar kat diri sndiri...
bebanyak blog aku follow...
kebanyakannya pasal kesah hidup blogger tu sndiri...
lantak la kesah cinta ke...sedih ker...
aku xkesah mane ..kompem aku bace dulu
lau tertarik ngan blog tuh..kompem dah aku follow...
dulu aku ske bookmark je blog2 tertentu...
da banyak jgak la yang aku bookmark~~~haha..penuh kat browser nternet tuh...
last2 aku buat blog....first blog aku follower 2 orang jew...
aku lak mase tuh tak ske agi post2 something nie..
juz yang aku follow jer byak ...dekat 30 lau x silap aku la...
hampir 3 bulan aku x ambik peduli sal blog tuh...
last2 mase start cuti pnjang aku nie...
dduk pikir lam otak
sedak jgak ade blog...
buat la satu lagi blog....
nie la blog nyer...xpopular blog nie...haha
byak tutorial sal blog aku blaja...
nak buat blog kasi gempak kan~~haha..
mula2 mmang la slow2 sket....

dlam byak2 blog tuh...
ade yang tulis pasal follower....
follower??
folllower????
2 lah pengikut blog korang...yang ske bace blog korang
ade yang kate follower tu x penting sngat bagi sesebuah blog...
xpi pandangan peribadi aku la...
follower tu pnting la jugak dlam sesebuah blog..
coz lau xde follower xde sape yang nak bace blog korang kan...
xglamour la korang...hahah

ade gak yang kate entry korang lau tulis tu GEMPAK...
mmaang banyak la pengikut...
yang tu aku stuju...
sebab ape??? sebab klau hasil penulisan korang tu sedap mate memandang
sedap dbaca...
kompem kaki2 blogger nie follow....bhasa yang senang dpahami..
mmang yang tu la yang aku follow...
mmbaca ini kan dapat mnambah ilmu..
so korang3 si kaki blogger tulis la yang gempak3 k.
kompem aku follow korang nnti~~
haha..srius kaki blogger...

aku jugak ske blog yang mengajar tntang hidup ini...
blog ilmiah...bace pom da bleh kite nie ingat ape tjuan asal kite
kat dunia nie...

* buat kaki blogger jgan kasi blog korang nie lupe yang  pada
yang wajib yep~~
peace wat korang..haha
kaki blogger~~ tggal kan jejak korang yup..
nak follow blog aku nie terpulang kat korang...
aku xkesah..
as long as korang hepy bace entry aku buat nie...
korang follow la yup...


No comments:

assalamualaikum...enjoy my blog k..tinggalkan jejak korang :)senang aku buru korang balik..hehe