Monday, June 06, 2011

biLa aKu bLogWaLkiNg

assalamualaikum....

pembuka kate untuk hari2 yang ceria dlam hidup aku nie. aku nie jenis yang minat mmbaca blog orang. So mmang byak la blog yang aku terjah..juz untuk habiskan masa aku nie dengan mmbaca. Membaca kan mmang bagus...bleh kutip ilmu2 yang krang tinggal...

aku tgok blog yang aku jalan2 byak cter psal hidup korang..ngan pasangan korang la. upload pic korang la. ade gak yang manja2 ngan pasangan korang. ermm.. ade gak yang cter sal hidup orang lain..suka ati je wat cter mcam tu...pastu lak ktuk kengkwan yang benci....brader2 n minah2 blogger... jgan la korang nak buka aib seseorang ngan cter psal kburukan dya kat blog korang...kan xbaek camtu... lau kes ptus ngan ngan pasangan korang tuh... jgan la aibkan dya lak... byak yang  aku jumpe psal nie dlam blog yang aku terjah... think positive lak sket...korang xde jodoh la tuh...mgkin jdoh korang ngan orang lain..so jgan la ktuk dia tuh...even blogger2 xthw sape pasangan korang..jgan la ktuk..baek lelaki atau pompuan... senang je kan....

aku kate kat sini bukan ape...ari2 aku dop ngadap laptop buke blog...macam dah perkara wajib dah bagi aku..... aku baca blog tuh..aku baca blog nih....byak yang aku baca stiap arii....aku taw la tu blog korang...suke aty korang kan nak tulis pape...xde sape yang larang...xpi biarlah ade sket sikap kemanusian tuh.....senang je kan...xsusah pon.... 

7 comments:

Fyqa said...

stndartlah tu.. :)

zulhaidi said...

standard?? yela2..pandangan memasing kan~~~

Syazwan said...

setuju.

ana raisya said...

orang macam-macam le...

APAN said...

erm...ok...ni blog lelaki...ingat awek dah tadi.haha...

pasal entri ko ni, erm...mende ni bagi aku atas kita gak. dorang tulis tpi kita bukan wajib baca pun. macam aku pun, aku jarang baca entri pasal hubungan2 ni sngat...kalau sekali sekali dorang citer ok, tpi kalau dah selalu sngat mmg naik bosan. tmbah lak aku ni xde hubungan cam mereka2 tu...
nak soh benti wat mmg x boleh...nak senang...jngan la baca.bnyak lagi entri lain.huhu...

Yastro said...

Hehehe...bila blog tu citer ttg kisah dia pakwe makwe....aku trus blah jerr...abih kuat aku tepek skit kt s/box...
#Bagus bro klau byk membaca...insyaallah ada berkatnya nanti

ABU said...

blog aku caca marba..hahaha

assalamualaikum...enjoy my blog k..tinggalkan jejak korang :)senang aku buru korang balik..hehe