Sunday, June 12, 2011

penantian 10 tahun... 11juN2011..dua story menarik

sajew aku nak bgitaw kat sini~~ tganu menang fA cup... tu jew....
parok penyu peteh kijang mlam nie...puah aty tgok weh....
walaupun dah satu malaysia taw.... p aku nak kongsi jew k...layan jela....
kelantan vs terengganu

baLik tGanu gop piaLa nIe...10 thun merantAu negri oRanG
pe hal pom...mmang sedap tgok match final nie....puas atiii...
n berbaloi gak la aku beli baju fnal piala fA antara tganu lwan kelantan....
bukan pe...sekadar buat kenangan je...
memang susah nak tgok dua pasukan handalan pantai timur berentap kat final...so mmang xrugi la aku beli baju nie....
kenangan TERENGGANU vs KELANTAN....dua2 pasukan aku sokong...p sokongan x berbelah bagi kat negri sendiri...memang puas aty la....
baju rasmi fiNAl yang dipakai dua negri dari pantai timur nie...
nie lak logo nyer~~comey2
nie la baju yang aku beli~~~
simple je kan??? hehe

nie la yang jadi kenangan!!!

tu jela pasal pasukan kesayangan aku nie...memang sayang sangat2 la....
n lepas nie lak ligA suPer...nampak macam mustahil....xpi nie kan dunia bola...ape2 sahaje boleh terjadi....

                  TERENGGANU...I LOVE U................................

n ade gak brita yang mengembirakan aku slain bola sepak nie...bertambah lagi anak2 sedara aku...
11 jUN 2011...memang detik bermakna la...bayi pompuan....
nie la baby comel tuh...DAMYA NUR YASMEEN....welcome to da world...hehe ....cam jhat je bunyik tuh... p xpe la kan....mungkin rezki baby cute nie murah....huhu


comel kan...???

tata brader2 sekalian....






5 comments:

nizam said said...

semarak darul iman,sokongan sepanjang zaman

LoVe_LeEyA said...

alala~ comelnye damya.. =)

miezah said...

ganu ttp juara ..
comel baby ..
HUHU.

Tok Esah said...

semarak darul iman, sokongan sepanjang zaman

cik iera said...

ady blaja mne skg ?

assalamualaikum...enjoy my blog k..tinggalkan jejak korang :)senang aku buru korang balik..hehe