Friday, June 03, 2011

syUkUr pe yang ade

assalamualaikum...
saje memalam nie terasa jari aku nak menaip sket.

penah rase kecewa dalam hidup??? tu la yang berlaku kpda semua orang. rase gagal dalam idup nie..x terlepas aku gak...kcewa bile ape yang kita nak tu x dapat. terasa mcam diri nie x gune je. bagi aku la...ape yang  aku dapat tu.. tu la yang trbaik buat diri aku nie...setiap yang berlaku pda diri aku nie...ALLAH aturkan yang terbaik buat aku...

dan semua yang berlaku berjalan pada kehendakNYA...xkan semua yang kita nak akan kita dapat... boleh jadi pe yang kita impikan tu adalah yang buruk bagi kita...dan apa yang kita xnak tu baik buat kita..aku belajar terima apa yang terjadi nie adelah yang terbaik bagi diri aku.... dan aku harapkan hidup aku nie akan ceria slalu...
kekadang kita rase macam tak gune je hidup...kekadang kite rase hepy bgai dunia nie kita yang punya...sebenarnya kita adelah insan yang xtahu makna bersyukur... 

No comments:

assalamualaikum...enjoy my blog k..tinggalkan jejak korang :)senang aku buru korang balik..hehe