Monday, May 23, 2011

bacK to bAsic

juz aku nak katakan kat sini
aku berblog nie bukan apa...
aku juz nak luahkan ape yang ade kat dalam otak aku jew...
n ntuk mudahkan aku...
so lame dah aku pikir sal hal nie..
n aku pon malas nak hias blog aku nie..
aku juz gune layout yang sedia ade je
senang bagi aku..dah mlas nak buang mase mengedit blog nie
n bagi aku...simple tu kan mudah
xpening2 kepala aku nie kan...
xpi ade time nanti aku akan tukar balik kaler2 nie bagi cria
so xdelah korang yang nak singgah kat blog aku nie nampak cam malas je nak bace kan
so kene kasi gempak la sikit...
huhu~

2 comments:

| cik azeya | said...

simple itu cool.

peep said...

lawa2.. haha aku punye lagi burok.. :(

assalamualaikum...enjoy my blog k..tinggalkan jejak korang :)senang aku buru korang balik..hehe