Monday, May 02, 2011

osama dah mati..meninggal...?? betol ker [update]


.......
salam kat kaki2 blogger...
entry aku nie bukan pe..bukan nak masuk hal2 camnie..sebenarnya aku xnak amik taw sal kesah nie..
kesah osama dah meninggal..dalam aku bW xdi..byak blog yang katakan sal osama nie..brite gempar kan..
memang byak blog yang wat entry sal osama nie..
aku pon nak jugak ker??? hahahah
sebenarnya aku nie bukan pe..selain tgan2 aku nie gatal nak tekan kyboard...
otak aku nie nak berkate cket sal nie...

persoalannyer...sape osama sebenarnya?? sape?? sape??
ketua al qaeda??? pe mende lak al qaeda tuh?? google search...wiki...???
yang aku nak bagitaw nie...adalah sdikit ilmu yang aku taw...terasa macam nak share jew...
penah tgok THE ARRIVAL????

the arrival tntang dua orang muslim yang mmbuat vdeo tntang konspirasi jhat yahudi...
lebih tepat lagi kat sini NAZI~~ semuanya 30 episod...tntang kedatangan al masih dajjal..
byak la perihal yang dye citer tu~~

p bukan tu yang aku nak citer..mgkin laen kali aku wat entry sal tuh...nak sini aku nak fokuskan sal
osama bin laden~~seorang muslimin yang dikatakan menjadi dalang pengeboman kat US..
menara berkembar yang runtuh..kecoh satu dunia time kes septmber 2001...btol ke osama yang jadi dalang.. dulu camtu la..p bila dah pikiran matang~~menerokai dunia yang betol..aku pon dah jadi was2 sal osama nie..yang jadi mangsa adalah afganistan~~diserang amerika..keldai tunggangan yahudi laknatullah...

dalam vdeo tu gak aku taw yang sumer nie konspirasi yahudi..yang jadi mangsa nya adalah manusia2 kat dunia nie...sume kene tipu~~
malas nak tulis panjang2..senang citer osama tu ejen amerika gak..xkesah la korang nak kate pe..
simpati ker...tu aku xnak layan...satu dunia dah heboh cter sal kematian osama...
presiden uS pon da umum dah...rakyat dworang pon sambut giler2...cam perayaan bagi dworang nie..

cuma bagi aku la...aku xkesah sume tuh...dah sebahgian dari rancangan yahudi sume nie...nak kate aku x sokong saudara seagama aku?? sebab aku pon xtahu pe sebenarnya....juz yang aku nak katekan kat sini...frust ase bile sume brita kat malaysia ni dop tayang sal osama nie..tetiber frust aku dengar brite nie xdi~~aaarrrrggghhhh

[update]...
mgkin kate2 aku yang atas tu sdikit kasar kan..xpelah yang tu..nak tambah sket..mlas nak wat entry baru..juz pasal nie jew kan..so aku update jela..kan senang..gmbar yang brita paparkan tu kmungkinan besar adalah gmbar edit...dah tknologi makin moden kan skunk~~btol x?? pic nie aku amik dari blog SATU UMAT...tgok n nilai jelah korang~~


camne??? pe kate korang.........................??
bingung?? giler???
same la cam aku nie...
kita berserah kat ALLAH je..ok..
ALLAH Maha Mengetahui segala sesuatu perkara
xda yang tersebunyi dari pengetahuanNYA...

No comments:

assalamualaikum...enjoy my blog k..tinggalkan jejak korang :)senang aku buru korang balik..hehe