Monday, May 30, 2011

minah skolah belooooooooooow muto depan aku....

xdi aku pi makan gulai @ kenduri dekat2 kwasan umah aku nie...pegi la aku ngan toki ak... so smpai n mkan...smbang2 n trus balik... ondeway nak balik nie... ade la minah nie..budak skolah bonceng ngan kwan dia...aku jalan dulu..smpai la kat lampu isyrat...n aku tgok side mirror dworang nie blakang aku.. ijau je lampu trus dworang pecut..leh tahan la minah nie...ijau je trus pulas minyak...perrrgghhh.. mmang ade bakat nak ganti rossi nie... aku nie bwak selow jela..xkan nak pecut kjar minah nie lak...

then smpai kat satu selekoh nie minah nie bwak selow....aku tgok..patut la...ade lori depan dia...ptut la xbrani nak potong...lori besar p kepala ajew...aku nie pon pecut la sikit...n smpai potong minah nie... aku tgok dy kat blakang aku...hahaha.... then kat slekoh betol2 dia potong aku n terus belloooooww depan aku....

bangang punyer minah..ade aty nak main2 ngan aku lak...dah la kuat minah nie below... sape tak angin kan...main beloww muto depan aku...tang aku tnjuk skill aku bwak muto depan minah nie...trus aku potong minah nie n ngan skali ngan kepala lori tuh aku sapu.... aku tgok minah nie dduk terkial2 cari jalan nak potong lori tuh..hahaha..

nak main ngan kaki moto yep...silap orang la...haha..trus aku bwak muto laju smpai trlupa toki aku kat blakang....xpi smpai ngan selamat kat umah aku nie..tu la....lain kali agak2 la nak bwak muto...dah la pompuan...main2 lak ngan aku....skolah pon xabih agy..ade ati nak cabar orang...silap oorang la..haha...

5 comments:

NURUL NAJWA said...

ahar~ sabar je lah.. tah,ada lesen ke x mereka 2.. ^__^

peep said...

menjerit x toki ko haha.. :P

zulhaidi said...

entah la ade ke lesen tuh...

peep: toki aku steady jew....seda2 smpai umah da...hahah

Zuwairi Rapi said...

hahahah~ below natang pe weh adi??

zulhaidi said...

arrhh..orang klate xpehe ko??? below nem orang kL la translate... mu pulas myok time free gear...ade pham x?? haha...lau 125...weng...weng....weng....

assalamualaikum...enjoy my blog k..tinggalkan jejak korang :)senang aku buru korang balik..hehe